Comunicare si eficacitate de brand prin graphic design

Confundat ori cu dtp-ul, ori cu tehnoredactarea, subevaluat de cele mai mult ori si rareori apreciat la adevarata sa valoare si importanta, graphic design-ul nu reprezinta nimic altceva decat coloana vertebrala a comunicarii vizuale moderne. De fiecare data, graphic design nu reprezinta o activitate plata si unidimensionala. Implica mai multe discipline si mai multe abilitati decat cele mai multe elementele satelit ale comunicarii moderne.

Un designer bun sau foarte bun nu poate creea performanta daca nu stapaneste excelent urmatoarele unelte: o limba impecabila – data de lectura, scris, studii de sintaxa si morfologie; istoria artei si estetica – in multiplele sale ramificatii si teorii; antropologie culturala; simbolistica; typography – istoria, forma si utilizare semnelor lingvistice specifice limbajului si limbii scrise; istorie si teorie foto si video; principii de tehnoredactare, montaj, postprocesare; teorie si practica formelor tiparului – plan, offset, rotativ, flexografic, serigrafic; tehnica si abilitati de comunicare; scriere creativa; educatie vizuala generala; teoria culorilor si compozitie; teoria si forma comunicarii outdoor si indoor etc.

Servicii de graphic design

– design vectorial si bitmap
– design materiale generale de comunicare: mape, brosuri, poster, flyere, agende, calendare, carti de vizita
– designul si proiectarea ambalajelor (packaging): cutii, recipiente, etichete, sticle, recipiente speciale, packaging neconventional
– designul materialelor si produselor cu scop promotional: vestimentatie, office, promo, ecusoane, insigne, combinezoane si echipamente de lucru, cadouri corporate
– designul cadourilor si produselor cu scop corporate si business to business
– design expozitional – materiale expo: roll-up, pop-up, concepte integrate pentru targuri, expozitii sau spatii comerciale tip show-room
– design semnalistica clasica si neconventionala
– proiecte speciale de design
– prelucrari si concepte grafice
– design identitate corporatista si de companie* (pentru detalii si tarife complete, va rugam sa consultati oferta noastra de branding)