Fiind una dintre initiativele de relansare curajoase pe piata media brasoveana, incepand din 1 Decembrie 2015, am creat proiectul de repozitionare si rebranding al publicatiei. Astfel, cumuland un panel de personalitati jurnalistice importante, dar si liderii de opinie, antreprenori sau politicieni, Gazeta Brasovului a devenit o publicatie saptamanala proba si vie atat pe segmentul de print cat si online.

Am realizat redesenarea noii identitati vizuale inoculand o noua respiratie si un nou standard in matricea vizuala a publicatiei. Gazeta Brasovului se pozitioneaza ca saptamanal modern si conectat la un tip de public care pune pret pe informatie si analiza si nu in ultimul rand pe valoarea opiniilor asumate ale contributorilor.

gazetabrasovului2

 

Comunicarea oficiala a relansarii publicatiei Gazeta Brasovului:

 

Pentru că reinventarea înseamnă progres,

Într-o iarnă timpurie, echipa redacțională a Gazetei Brașovului a hotărât să se reinventeze pe toate planurile.

Prima etapă, încheiată cu succes, a fost refacerea din temelii a identității noastre vizuale și verbale, integrarea unei  viziuni manageriale noi pe toate planurile – conținut editorial, strategie de marketing și promovare, dezvoltarea continua platformelor asociate – website-ul Gazetei, platformele social media. Numitorul comun pentru toate aceste lucruri fiind o conexiune strânsă cu cititorii noștri și poziționarea, pe piață, a unui brand publicistic important nu numai pe un singur front – cel al tiparului clasic, ci și online.

Publicistică

Structura publicistică a conținutului, pe formatul tipărit este aceea de analiză politică, socială și economică cu un puternic accent pe calitatea informației și originalitatea opțiunilor exprimate de colaboratorii și contributorii noștri. Aceeași structură și aceleași valori le urmărim, bineînțeles, și online.

Într-un peisaj media suprasaturat de conținut trivial, am ales calea mai grea dar mai frumoasă a conținutului de calitate.

Cetatea suntem noi

Sloganul nostru de brand este Facem lumină în cetate. Și ne obligă, mai întâi la o asumare plurală a acestuia. Facem se referă nu numai la jurnaliștii din echipa GB, ci și la cititorii noștri. Pentru că suntem pe acest drum împreună cu cititorii, partenerii și colaboratorii Gazetei.

Acest rebranding este dedicat tuturor cititorilor, partenerilor și prietenilor Gazetei.

Vă mulțumim!

Redacția GB