Fiind televiziunea Brasovului prin excelenta, TVS Brasov, fostul TVS Holding, reprezinta inca una dintre institutiile brasovenilor. Bogata pe toate segmentele de popularitate, apropiata indeosebi de un public traditional, TVS se identifica, indiferent de situatia in care se afla acum, cu Brasovul. Transmisii live, emisiuni cu specific local, emisiuni culturale, buletine de stiri si bineinteles, o echipa de oameni speciali si harnici care, de-a lungul timpului, au stat in prima linie a brandului TVS.

Tarziu, in toamna lui 2015, pentru TVS Brasov, am inceput un program de rebranding si repozitionare strategica. Am pornit la redesenarea  identitatii vizuale mizand pe identificarea componentelor obligatorii de repozitionare. Impreuna cu echipa TVS Brasov si cu directorul postului – dl. Mihai Cojocaru, am reusit sa implinim o solutie vizuala exprimata plurala si apta sa reimprospateze imaginea televiziunii.

Din nefericire, din pricini independente de BranCell sau de echipa redactionala, incepand cu ianuarie 2016 TVS Brasov se afla in revizie tehnica, situatia postului fiind incerta.