Disciplina de brand

Branding desemneaza disciplina cu cea mai buna crestere exponentiala in cadrul categoriilor comunicarii. Desi, in Romania, inca se mai cauta argumente pentru legitimitatea acesteia, realitatea de pe teren indica nu numai necesitatea activitatii de branding intr-un climat de business in care inca nu avem o masa critica de branduri autohtone, insa si profitul imediat care poate fi extras in urma crearii unui brand solid.

Harta mentala

Pentru a avea un brand, adica pentru a fi localizat in harta mentala a publicului, trebuie, mai intai sa ii creezi structura, regulile, climatul si cultura brandului. Acestea sunt elementele primordiale care concura la creatia de brand. Sunt fundamentele, dar nu reprezinta decat partea vizibila a brandului.

Fundamentala in comunicare de brand este, pana la urma, identitatea, ceea ce spui in unique selling proposition (USP) sa se regaseasca pe toate palierele business-ului si sa fie respectata ca atare de toata organizatia.

Branding

Branding generalist
Branding intern
Arhitectura de brand

Cercetare

Monitorizare
Evaluare brand
Segmentare piata
Cercetare identitate si nume

Pozitionare

Ideea de brand
Branding global
Structura interna a brandului
Cultura de brand

Brand experience

Experienta clientilor
Experienta digitala
Branding intern
Design vizual

Brand express

Creare tagline
Brand Id manual
Elemente colaterale de brand
Graphic design