AVANTAJE

Aratand angajatilor cum sa devina ambasadori de brand reusesc sa cunoasca, sa-si insuseasca si sa construiasca brandul companiei. Fiecare ambasador de brand este un activ important in cadrul oricarei companii. Brand training-ul ajuta si educa angajatii despre ce reprezinta brandul companiei, cum sa comuinice despre el, cum il sprijina compania si de ce este important pentru ei.  De exemplu, o imagine poasta pe Facebook poate aduce rezultate dezastruoase sau benefice, in functie de modul de comunicare.  Angajatii vor fi implicati si incurajati folosind cateva  instructiuni despre care vom discuta in cadrul brand trainingului. Angajatii implicati si mandrii de propria companie devin mai statornici si loiali fata de companie. Asa se intareste notorietatea de brand si reuseste sa atraga talente care vor dori sa faca parte dintr-o echipa mandra de valorile companiei/de brand.

 

Angajații care cunosc brandul devin implicati și se simt parte a comunitatii.

 

O cercetare Gallup poll  arata ca doar 41% din angajati (USA) stiu ce reprezinta brandul companiei. Daca un angajat nu stiu care este „traba” cu compania la care lucreaza nu va devenii niciodata un ambasador de brand. Cum poti vinde ceva daca nu poti intelege  produsul sau serviciul? Companiile ar trebui sa faca brand training periodic sa-ti instruiasca angajatii pentru ca acestia reprezinta cel mai important activ al oricarei companii. Acestia interactioneaza cu clientii, furnizorii si cu o mare parte din publicul tinta si deci ar trebui sa cunoasca forte bine valorile de vrand si cum acestia ar putea beneficia.

 

Brand training-ul economisește timp și bani

 

Putem identifica rapid cateva nume celebre care sunt imaginea unor brnaduri mari. Companii cu bugete mari au reusit sa aduca nume mari care sa le endorseze brandurile. Nu orice companie are puterea financiara sa faca acest lucru dar companiile mari investesc timp si bani in campanii de marketing.

Companiile mai mici trebuie sa aiba in vedere ca proprii angajati au o influenta majora asupra vanzarilor. Ei sunt imagine abrandului in fata clientilor, a furnizorilor si chiar in fata propriilor familii, prieteni si followeri-lor din social media. 

 

 

 

Ambasadorii de brand raman loiali companiei.

 

Angajatii nu vor pleca de la o companie de care sunt mandri. Ei impartasesc cu mandrie valorile de brand ale companiei. Acest lucru nu doar ca atrag dar si partreaza clientii, dar atrag si angajati noi talentati care-si vor dori sa faca parte dintr-un astfel de colectiv. Brand-ul va diferentia si va defini un loc de munca ca fiind atractiv.