Identitate vizuala si verbala

Brandingul reprezinta perceptie si interfata, opinia clientilor dar si fidelitatea acestora. Brandul in sine nu este nici sigla, nici marca, nici logotip; le cuprinde pe acestea, dar le si transgreseaza. Brandingul este o activitate, poate cea mai solicitanta si cea mai delicata in cadrul unei companii intrucat detine resorturile primare de existenta pe piata a ceea ce are o companie de oferit sub forma intelesului si emotiei pe care o comunica. Brandul reprezinta autoritate si reputatie, emotie pura si satisfactie, fundamentul pe care este creata reputatia si statornicia oricarei intreprinderi.


“Daca este introdus si sustinut eficient, brandul este o resursa corporatista majora – uneori, cel mai pretios activ financiar al unei organizatii. Brandul, asemenea finantelor, investitiilor, resurselor umane, cercetarii si dezvoltarii, marketingului, tehnologiei informatiei si altor resurse corporatiste, are nevoie de autoritate, reguli, finantare adecvata, angajament, si management eficient. Daca brandul-resursa este astfel sustinut, va fi la fel de eficient ca orice alta resursa; daca nu, resursa se epuizeaza.” Wally Olins

– research – naming – identificare nume disponibil
– design – proiectarea identitatii vizuale si verbale
– logotip – revizii – in conformitate cu necesitatile clientului nostru
– prezentari catre client
– elaborarea formei vizuale finale
– manualul de identitate vizuala
– pozitionarea pe piata a companiei
– branding intern si training de utilizare a brandului
– arhitectura brandului
– strategia de comunicare a brandului – packaging-ul de brand
– expresii digitale ale brandului (web, tematizare brand retele sociale, semnatura e-mail)
– livrabile: coli cu antet, plicuri corespondenta, carti de vizita, layout mapa, layout brosura etc.
– reguli si principii de brand management


Tarif servicii full branding: contactati-ne pentru o oferta personalizata

Tarif consultanta strategica si de brand/ora: contactati-ne pentru o oferta personalizata

Tarifele si taxele de verificare a marcii inregistrate, precum si onorariile companiilor partenere BrandCell care se vor ocupa de inregistrarea marcii beneficiarului vor fi exprimate intr-o oferta distincta.


 

Durata executiei: in functie de complexitatea programului de branding, de specificul domeniului de activitate si de gradul de comunicare dintre beneficiar si BrandCell 360, durata implementarii unui brand nou poate fi de la 14 la 90 de zile. Termeni si conditii de plata: 50% la semnarea contractului, de la discutiile/interviurile premergatoare si completarea brief-ului de catre client – initierea primelor etape de lucru fiind imediat urmatoare achitarii avansului. 50% la finalizarea integrala a programului de branding Toate detaliile legate de serviciile de branding se regasesc in contract si in anexele acestuia. Etapele de lucru sunt stabilite de comun acord cu top managementul companiei beneficiarului sau cu departamentul desemnat sa comunice cu BrandCell 360.