Fiind o companie de management al resurselor umane cu o dinamică deosebită, iproiectul AHCM a însemnat atât identificarea numelui cât și articularea unei identițăți vizuale puternice, recognoscibile și eficiente.
În acest sens, împreună cu echipa de management AHCM, am dezvoltat atât identitatea vizuală cu livrabilele necesare, prezentarea companiei și website-ul Adaptive Human Capital Management.
Echipa Brandcell 360 a elaborat numele companiei de management al capitalului uman în strânsă colaborare cu managementul Adaptive Human Capital Management
Am realizat designul identității vizual pornind de la o abordare pragmatică, minimalistă, directă și explicită din perspectiva comunicării și utilizării
În cadrul implementării de brand, am realizat integral designul și dezvoltarea website-ului www.ahcm.ro
Pentru o comunicare adecvată a viziunii, misiunii și valorilor AHCM, am realizat designul unei prezentări extensive a companiei
Fiind poziționată pe o piață hiper-competitivă, am corelat obiectivele identității vizuale cu o infrastructură cromatică și simbolică limpede, directă și ușor aplicabilă atât pentru media tradițională cât și pentru media digitală.
Prin utilizarea contrastelor tari și a acompanierii wordmark-ului cu un tagline explicit, am urmărit consolidarea imagistică a eficaciății și expertizei ridicate a organizației.