Segmentul construcțiilor rezidențiale este unul dintre cele mai competitive din România.
Simțind nevoia de un restart atât la nivel de viziune și poziționare cât și în privința numelui, clienții noștri au trecut de la numele Saniterm la cel de Eight Concept.
Rebranding - a fost aleasă articularea numelui nou în limba engleză și identificarea unui simbol abstract, poligonal, care să surprindă multidisciplinaritatea și competențele extinse ale companiei.
Numele a reprezentat o semnificație specială pentru beneficiarul nostru. Din această pricină a fost preferată utilizarea acestuia.
Abordare simbolică, poligonală, a cărei miză este îmbinarea complementară a elementelor, principiilor și competențelor necesare în construcții
În cadrul implementării de brand, am realizat integral designul și dezvoltarea website-ului companiei - 8Concept.ro.
Pentru o comunicare adecvată a viziunii, misiunii și noii poziționări a companiei, am realizat designul unei prezentări sintetice a serviciilor.
Mesh-urile de protecție sunt un element legal obligatoriu. Astfel, am folosit acest mediu pentru a comunica serviciile și valorile companiei.
Am realizat o serie de vizualuri directe, reprezentative pentru pachetul de servicii oferite de 8Concept
"Credem în abordarea temeinică și practică a fiecărui proiect executat și ne bucurăm, de fiecare dată, când beneficiarii noștri, sunt mulțumiți cu adevărat.
Fiecare detaliu, de la fundație până la finisaje, reprezintă o prioritate pentru întreaga noastră echipă. Astfel, tot ceea ce implementăm, conform proiectului de construcție sau de reabilitare, face parte dintr-o metodologie clară, practică și rapidă de construcție. Eight Concept este o companie de proiectare și execuție a construcțiilor civile, publice și industriale."
"De la proiect la punere în operă, echipa noastră este orientată către performanță, profesionalism, pragmatism și respect față de principiile și preferințele tuturor clienților noștri."