Cover design paperback
Cover design Ghidul Visătorului Pragmatic" "Ghidul Visătorului Pragmatic" este un volum de coaching & training creat de Ciprian Pătrașcu - un specialist redutabil al Resurselor Umane. Fiind […]
Activitatea de branding și cea de comunicare de brand reunesc semnificații, simboluri, metrici, poziționare strategică și modul în care piața receptează brandul. Identitatea de brand este structura redutabilă care sprijină raportul dintre companie și percepția sa publică. Fiind elementul vital de contact al organizației cu piața în integralitatea sa, dezvoltarea de brand este un proces indispensabil. Cu cât este mai temeinic articulat, puternic ancorat în realitățile și mindset-ul publicului țintă, cu cât este dezvoltat cu rigurozitate și pasiune, brandul va deveni un activ măsurabil al organizației.
naming, research, prototipizare, design, manual de identitate vizuală, brand training
copy & art, concepte integrate pornind de la brief, public-țintă și obiective de business
conform brief-ului, aplicat pe necesitățile și așteptările organizației
tehnici și metode eficace de consolidare și implementare a strategiei potrivite
producție, post-producție: filme de brand, campanii, interviuri, social media content
poziționare, preț, produs, promovare, diferențiere

Cover design Ghidul Visătorului Pragmatic" "Ghidul Visătorului Pragmatic" este un volum de coaching & training creat de Ciprian Pătrașcu - un specialist redutabil al Resurselor Umane. Fiind […]

Publicitate, design și comunicare digitală Canam Group România Canam Group România este una dintre cele mai importante companii multinaționale din industria proiectării construcțiilor. Canam Group România oferă […]

Naming si identitate LEDA Leda este un proiect de naming și identitate vizuală pornit de la un o provocare de business - accesibilizarea produselor semnalistice led către […]

Identitate vizuala AHCM Fiind o companie de management al resurselor umane cu o dinamică deosebită, iproiectul AHCM a însemnat atât identificarea numelui cât și articularea unei identițăți […]

Brand design Pro Manager Fiind un proiect de brand design cu ramificații în pedagogie și metodologie de management, Pro Manager este o platformă susținută de adevărați profesioniști […]

Web design Adaptive Management Financial Adaptive Management Financial este un software de management financiar al companiilor cu adn antreprenorial. Echipa noatră, împreună cu partenerii de la AMD, […]

5 motive solide pentru care comportamentul angajaților îți poate crește sau falimenta brandul Brandul tău nu este doar ce comunici, ci ce transmit oamenii tăi atunci când […]

Branding industrial: cheia coeziunii, performanței și atașamentului într-un mediu de producție Pentru mult timp, companiile industriale au operat într-un regim orientat aproape exclusiv spre eficiență, logistică, preț […]

Cum facem un manual de brand și de ce este vital pentru compania ta Ghid complet pentru antreprenori, manageri și echipe de marketing Ce este un manual […]