Logo design
Într-o lume în care brandurile concurează pentru atenția consumatorilor, un logo design bine realizat poate face diferența dintre anonimat și recunoaștere instantanee. Un logo nu este doar […]
Într-o lume în care brandurile concurează pentru atenția consumatorilor, un logo design bine realizat poate face diferența dintre anonimat și recunoaștere instantanee. Un logo nu este doar […]
Conexiunea dintre branding și customer service Un customer service excelent nu depinde doar de proceduri și traininguri tehnice, ci și de modul în care angajații se identifică […]
De ce contează customer experience în branding? 1. Crearea unei conexiuni emoționale Customer experience în câteva cuvinte: oamenii nu cumpără doar produse sau servicii, ci și emoții. […]
Auditul de brand este un proces complex și sistematic de evaluare a performanței, percepției și coerenței unui brand pe piață, indiferent de industrie sau disciplină. Etapele implementării […]
Branding intern înseamnă nu numai amplificarea calității, ergonomiei și eficienței întregului mediu organizațional, ci și resorturile intrinseci prin care orice companie care învață și se dezvoltă, poate crește […]
Metode validate de employer branding din perspectiva brand equity. Ce este Employer branding? Employer branding sau "brandul angajatorului" este procesul prin care o companie își construiește imaginea și reputația ca […]
Comportamentul angajaților în imaginea și percepția brandului Introducere Comportamentul angajaților are un impact semnificativ asupra percepției, imaginii și valorii unui brand, cunoscut sub denumirea de "brand equity". Angajații […]